Er komt een nieuwe naam op het nieuwe tenue van SJC. | Foto: Johanna Oskam
Er komt een nieuwe naam op het nieuwe tenue van SJC. | Foto: Johanna Oskam

Nieuwe hoofdsponsor voor SJC

Algemeen Sport

Het clubvoetbal maakt een moeilijke periode door. Competities zijn voorlopig stilgelegd en bovendien zijn kantines op last van de regering gesloten. Voor SJC, die onlangs nog noodgedwongen, het 100-jarig bestaand op uiterst sobere wijze moest vieren, kwam er deze week verrassend positief nieuws. Want de voetbalvereniging heeft in Broekhuyzen Horecagroothandel haar nieuwe hoofdsponsor. Nadat het oorspronkelijke Noordwijkse bedrijf al jarenlang als toeleverancier en bordsponsor bij SJC actief was, is er nu een rol als hoofdsponsor van de club.

Eerder dit jaar werd noodgedwongen afscheid genomen van Joop Abswoude en zijn bedrijf Van Abswoude jaarrondhyacinten. Een periode van maanden was er een leemte. Totdat deze week bekend werd dat er een driejarige overeenkomst is gesloten met Broekhuyzen Horecagroothandel.

Daarnaast was er een overeenkomst met Van der Voet Keukens als subsponsor. Dit Sassenheimse bedrijf is ook een oude bekende want eigenaar Patrick van den Berg was al lid van de SJC-businessclub. Om het allemaal compleet te maken kon ook de overeenkomst, met Herman van Nieuwkerk Bloemen als kledingsponsor, worden verlengd.

Wanneer het eerste elftal van SJC vol trots kan poseren in het aangepaste clubtenue is nu nog wel even de vraag. Want er is nauwelijks een prognose te geven op welk tijdstip de voetbalcompetities mogen worden hervat.

Wel duidelijk is inmiddels dat de jaarlijkse Konijnenveiling deze keer op 12 december in digitale vorm wordt gehouden. Vanaf 15 november is de lijst met de diverse veilingkavels al openbaar. Daarover volgt meer informatie.

Uit de krant