Rabobank hoofdsponsor van de 10 van Noordwijk | de Noordwijker
Logo denoordwijker.nl
De zevende editie van de 10 van Noordwijk wordt gehouden op 14 juli. | Foto: Archief
De zevende editie van de 10 van Noordwijk wordt gehouden op 14 juli. | Foto: Archief

Rabobank hoofdsponsor van de 10 van Noordwijk

Zondag 14 juli wordt voor de zevende keer de 10 van Noordwijk gelopen. De sfeervolle run over de boulevard en door de duinen van Noordwijk krijgt vanaf dit jaar de Rabobank Bollenstreek als nieuwe hoofdsponsor. Tevens zijn een aantal onderdelen vernieuwd of verbeterd en is de organisatie verstevigd met de komst van Epic in de Running.

De organisatie is sinds 2015 in handen van de Edwin van der Sar Foundation i.s.m. hardloopvereniging NSL. Een deel van de opbrengst komt ten goede aan de projecten van de Edwin van der Sar Foundation, gericht op mensen met hersenletsel. Vanaf dit jaar slaat de organisatie de handen ineen met Epic in de Running, een evenementenbureau dat sport, business en goede doelen samenbrengt. De toevoeging van een professioneel bureau is noodzakelijk voor verdere professionalisering en uitbreiding van de 10 van Noordwijk.

Dit jaar is er al een aantal dingen onder de loep genomen en verbeterd. Om het parkeren voor mensen van buitenaf makkelijker te maken en om de auto-overlast tot een minimum te beperken is er een speciale pendeldienst in het leven geroepen. Deze pendeldienst brengt hardlopers vanaf twee parkeerlocaties naar het Vuurtorenplein, nabij de start op de boulevard. Daarnaast is Theater de Muze, de accommodatie voor ontvangst, inschrijving en opslag van bagage, nu berekend op meer deelnemers.

De organisatie is enorm blij met de komst van Rabobank als nieuwe hoofdsponsor van de 10 van Noordwijk. Michelle van Bohemen Rabobank Bollenstreek: "De Rabobank Bollenstreek hecht veel belang aan vitaliteit en een gezonde leefstijl. Als sponsor van de 10 van Noordwijk willen wij sport en bewegen voor jong en oud in de regio stimuleren." Naast een nieuwe hoofdsponsor blijven ook de sponsoren van vorig jaar aan boord. Dunea als sponsor van de Kids Run en Van Duyn van der Geer als sponsor van de 5 km.

De 10 van Noordwijk wordt dit jaar uitgebreid met een Businessrun. Bedrijventeams worden op de wedstrijddag ontvangen door Edwin van der Sar met een ontbijtbuffet in het Golden Tulip Noordwijk Beach Hotel en na afloop is er een borrel.


De 10 van Noordwijk is het jaarlijkse hardloopevenement waar de Edwin van der Sar Foundation als goed doel en (mede) organisator aan verbonden is. Edwin van der Sar: "Het is een recreatieve run waar de Foundation op een sportieve manier aandacht vraagt voor mensen met hersenletsel en het belang van beweging voor lichaam en brein. We zijn erg trots dat elk jaar ook veel partners van de Foundation meelopen, maar ook deelnemers van onze projecten.

Inschrijven kan via de vernieuwde website: www.10vannoordwijk.nl

Meer berichten
 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225491&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=denoordwijker.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=220" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13225489&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=denoordwijker.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=220" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>